Tuesday, April 21, 2015

ENERFIBER-KURUS DGN SELAMAT

APA ITU ENERFIBER?

ASSALAM HI ALL..LAMA DAH TAK TULIS DALAM BLOG NI. SANGAT2 BUSY DGN MCM2 AGENDA.
Dalam masa 2 tahun ni byk sgt perkara2 yg terjadi dalam hidup. Arwah mak meninggal sebab kan kidney problem dan usus blockage. Saya jadi phobia dan sgt2 tertekan.Doktor kata penyakit boleh diwariskan.Oleh itu saya terus consume enerfiber untuk penjagaan usus dan sistem perkumuhan.Kenapa saya pilih enerfiber?

Ini jawapan saya.
Pertama ia adalah berasaskan buah buahan organik.Tidak menyebabkan cirit birit yg tidak boleh dikawal.Tidak perlu berlapar dan tidak perlu exercise yg terlalu heavy. Pembersihan oleh enerfiber adalah kekal dimana fungsi enerfiber 'flush out' semua kotoran dan racun yg sudah berumah di dalam usus.Kegemukan adalah disebabkan sistem perkumuhan dan usus yg kotor.

SELAMAT UTK KANAK-KANAK DAN IBU YG MENYUSUKAN





Keberkesanan Ener Fiber :
Selepas pengambilan 6-8 jam, kesan yang paling jelas:
1. Kuantiti pembuangan adalah lebih banyak berbanding dengan masa sebelum ambil, tidak kira berapa kali pembuangan, masih ada najis keluar, tidak ada keadaan 
lemah cirit-birit, malah badan menjadi lebih ringan selepas pembuangan. Pada kebiasaannya, mereka yang ada masalah sembelit, bahagian perut adalah keras, selepas pengambilan Ener Fiber, akan dapat rasa bahagian perut menjadi lembut.

2 Jikalau terdapat "coprostasis" (najis yang terperangkap di dalam usus), pada masa permulaan mengambil Ener Fiber, bentuk najis yang dibuang tidak terdapat dalam bentuk yang sihat, najis berair, berbau busuk, warna yang gelap, ini menunjukkan toksin usus anda adalah tinggi, "coprostasis" juga banyak, jikalau keadaan ini wujud, anda boleh menambah pengambilan Ener Fiber sehingga pembuangan menjadi normal.
Bahan Kandungan
Serbuk Buah Kiwi, Serbuk Epal, Serbuk Jambu Batu, Oat, Guar Gum, Oligosakarida, Perasa Lemon Semulajadi, Wheat Grass, Barley Grass, Spirulina, Stevia, Klorofil Alfafa.

Enerfiber (10g per pek)

  • Minuman yang senang, lazat dan kaya dengan serat ini membantu anda untuk mendapatkan pengambilan serat yang disyorkan.
  • Berasal daripada buah-buahan, sayur-sayuran, biji-bijian dan bijiran semula jadi, diformulasi unik dengan Spirulina dan Klorofil.
Ramuan
Epal, Buah Kiwi, Jambu Batu, Oat, Serat Oat, Oligosakarida, Rumput Gandum, Rumput Barli, Spirulina, Stevia, Klorofil Alfalfa, Perasa Lemon Semulajadi.
Ciri-ciri unik
  • Serat yang tinggi. Mengandungi 3.6g serat per peket dan 35.6g serat per 100g Enerfiber.
    ** Maklumat: 6g serat per 100g makanan boleh dikira sebagai serat yang tinggi.
  • Tanpa pengawet dan pewarna tiruan.
  • Tanpa pengawet dan pewarna tiruan.



DI ATAS INI ADALAH TESTIMONIAL DARI SAYA SENDIRI
TOTAL LOST SEBYK 21KG 
- hilang masalah sembelit
-hilang migrain
-tak mudah penat
























NEW PACKAGING



HARGA ASAL RM268
WATS APP/ CALL UTK DPTKAN HARGA DISKAUN SERENDAH RM200
DAN FREE CONSULTANCY

UNTUK ORDER ATAU PERTANYAAN  BOLEH TERUS WATS APP 0192122757 / 0133383757 ATAU KAMI VENDOR DI THERAPY BOUTIQUE DI BANGI CENTRAL


No comments: